Jakie funkcje pełni kalendarz trójdzielny?

Ważnym elementem działania każdej firmy jest marketing. Kampanie reklamowe firm są dość skomplikowane i obejmują wiele elementów. Jednym z nich są gadżety reklamowe.

Jest to rozbudowana dziedzina towarów, które są wręczane klientom indywidualnie lub przesyłane. Mogą być też rozdawane w takcie wydarzeń takich jak: piknik firmowy, targi branżowe, konferencja czy szkolenia pracownicze. Takie artykuły zawierają tekst reklamową, która w podstawowej wersji ma postać logo bądź nazwy firmy. Najczęściej jest ona natomiast bardziej złożona i składa się z grafiki i zdjęć. Takim popularnym gadżetem promocyjnym, w szczególności pod koniec roku, jest kalendarz trójdzielny dla firm. Warto więc zaznajomić się z jego cechami. Kalendarz trójdzielny - o czym trzeba wiedzieć? Należy zacząć od jego struktury, która jest bardzo charakterystyczna. Składa się on z kilku zasadniczych elementów. Górna część, nazywana główką, stanowi miejsce przeznaczone na nadruk, który może przybierać różnorodne formy. Jeśli ma wypromować, to na prawdę bardzo często są to kalendarze trójdzielne z zdjęciami, które nawiązują do działalności firmy. Umieszczane jest również logo i w razie potrzeby jakieś dodatkowe informacje dotyczące firmy, mogą to być przykładowo dane kontaktowe, choć te najczęściej umieszcza się w stopce, czyli dolnej części kalendarza. Pod główką znajduje się kalendarium, czyli część kalendarza podzielona na trzy części. Są to, zaczynając od góry, miesiąc poprzedni, miesiąc aktualny i następny. Jest to układ, który jest nieprawdopodobnie przydatny. Kartki z miesiącami zawierają sporo miejsca na notatki. Co więcej istnieje sposobność zaznaczania konkretnej daty za pomocą kolorowej ramki przesuwa nej na przezroczystej nakładce. Firmowy kalendarz trójdzielny powinien być wytworzony z najwyższą starannością. Każdy jego szczegół musi być dopracowany. Wyłącznie wręczenie tak przygotowanego upominku przyniesie pożądany efekt.
Warto sprawdzić: kalendarz trójdzielny dla firm