Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna firmy
Niełatwo dziś wyobrazić sobie prowadzenie sklepu internetowego który nie korzystałby z różnego rodzaju środków marketingowych i nie promowałby swoich towarów w sieciach społecznościowych. Dla wielu przedsiębiorców to właśnie strategia promocji w sieci stanowi w dużej mierze o późniejszym sukcesie na całego przedsięwzięcia. Właściwa identyfikacja wizualna jest bardzo bardzo ważna dla odniesienia takiego sukcesu.



Wszystkie nasze działania powinny być spójne i nawzajem się uzupełniać.

Już na etapie projektowania logo musimy posiadać bardzo konkretną wizję tego jak pragniemy być postrzegani przez osoby na których nam najbardziej zależy. Możemy spróbować dotrzeć do tak zwanych influencerów którzy będą później propagować nasze produkty pomiędzy osób które śledzą ich poczynania w internecie społecznościowych. Odpowiednio dobrana identyfikacja marki z całą pewnością pomoże nam utworzyć skojarzenia na których najbardziej nam zależy. Już wręcz samo logo jest w stanie przemienić w pełni wizerunek naszego biznesu.

Zastanówmy się czy chcemy być postrzegani jako firma nowoczesna i inwestująca w nowe technologie czy też raczej wolimy skupiać się na bardziej tradycyjnych i konserwatywnych wartościach. Cały przekaz marketingowy powinna podkreślać spójna identyfikacja wizualna firmy która będzie dobrze komunikować wartości dzięki którym pragniemy budować zaufanie wśród naszych późniejszych klient ów.

Dlatego tworzenie identyfikacji wizualnej firmy warto rozpocząć od określenia kilku głównych wartości jakie pragniemy propagować lub z jakimi chcemy być w przyszłości kojarzeni. O zdanie powinniśmy zapytać samych użytkowników. Możemy przeprowadzić wszelkiego rodzaju ankiety na naszych wortalach internetowych albo również na naszym profilu społecznościowym. Warto nawiązać kontakt z późniejszymi odbiorcami oraz stale dostarczać im pobudzających ciekawość ich treści.

Więcej informacji na stronie: http://www.whiteart.pl/identyfikacja-wizualna