Rozwój biznesu

Efekty działań dla pozycji

Żadna firma pozycjonerska nie powinna przenigdy obiecywać swoim klientom, że ci osiągną spodziewany rezultat w ciągu tygodnia czy miesiąca. Dzieje się tak dlatego, że internet nie jest statyczny. Gdybyśmy działali w nim sami, a inne firmy nawet stanęły, można byłoby rokować o pozycjach. Natomiast konkurencja działa stale. Czasem równie mocno, a dosłownie i dużo lepiej niż my.



Pierwsze efekty pozycjonowania
Pierwsze rezultaty, jakie daje pozycjonowanie, mogą się pojawić już w ciągu tygodnia czy dwóch. Niewątpliwie nie będą to jakieś lawinowe skoki, niemniej jednak da się zauważyć, że coś drgnęło. Że wejść na stronę jest więcej, sprzedaż jest wyższa, a ilość fraz w pierwszej setce czy dziesiątce nagle wzrosła. Jednakże bywa też tak, że konkurencja w tym samym czasie podejmuje działania zakrojone na wszechstronną skalę, a w konsekwencji trwa prawdziwa „bitwa” między stronami i efektów nie widać.

Są przypadki w których na pierwsze efekty SEO trzeba poczekać wręcz dwa, trzy miesiące. Wzrosty są powolne, a czasem zdarzają się też spadki. To jest całkowicie naturalne.

Szybkie pozycjonowanie czy wolniejsze?
Oczywiście nie ma sensu naciskać na firmę pozycjonerską, żeby zintensyfikowała linkowanie. Wyszukiwarkę jest mądre, ono widzi, czy wzrosty są proporcjonalne do wieku domeny, czy są naturalne i konsekwentne, czy także pozycjonowanie wykonywane jest na łubu dubu i wszelkimi dostępnymi środkami. Pośpiech nie jest tutaj wskazany. Jeśli sklep SEO tworzy niewątpliwe działania w określonej jednostce czasu, o tyle pozycjonowanie w firmie teoretycznie mogłoby być wykonane z ogromnym rozmachem, ale po co? Znacznie całkiem dobrze jest wdrażać stronę na spokojnie i z zastosowaniem wszelkich wskazań Wyszukiwarkę.

Wyszukiwarki lubią strony, które:
- Są wypełnione wartościową i między innymi unikalną treścią.
- Są systematycznie updatowane.
- Są zoptymalizowane pod kątem robotów.
- Mają dużą ilość wartościowych linków przychodzących.

Na pewno nie da nam wiele linkowanie do pustej strony. Im więcej będzie na niej treści, tym dużo lepiej.

Więcej: seo sem marketing.