Gadżety reklamowe – notes firmowy

Tradycyjny papierowy notes nadal jest w modzie. Na jego pozycję nie wpłynął dosłownie dynamiczny postęp technologiczny, zapewniający narzędzia do prowadzenia zapisków elektronicznych. Papierowy notes wciąż jest niezastąpiony przy prowadzeniu notatek i porządkowaniu myśli.

Jak się natomiast okazuje, notesy firmowe poza tej podstawowej roli pełnią także inne funkcje. Notesy firmowe - co trzeba wiedzieć? Notesy stanowią głównie bardzo funkcjonalny gadżet. Są podręczne i dostępne w najróżniejszych wariantach i formatach. Popularne są formaty A5, które są bardzo podręczne i mieszczą się w niewielkiej damskiej torebce. Prócz tego - okładki mogą być zrobione z różnorakich materiałów w zgodzie z życzeniem klienta. Może to być na przykład skóra albo ozdobny papier albo karton. Schemat graficzny okładki jest przygotowywany zgodnie z oczekiwaniami klientów. Dzięki takim właściwościom notesy reklamowe są doskonałymi nośnikami treści promocyjnych i efektywnie utrwalają je w pamięci. Ogromna różnorodność formatów, materiałów oraz wzornictwa powoduje, że notes przeznaczony na upominek dla klienta może być spersonalizowany specjalnie dla niego. Takie podejście przyczynia się do utrwalenia wizerunku firmy oraz budowania trwałej więzi z klientem. A jest to bardzo istotny element strategii marketingowej każdej firmy. Duże znaczenie ma użyteczność notesów reklamowych. Są elementem wyposażenia każdego biura, sprawdzają się jako upominki wręczane na targach branżowych czy szkoleniach. Dzięki temu, że okładka może być ozdobiona naszymi kolorami firmowymi i logotypem wpływa to na wzrost rozpoznawalności wizerunku naszej firmy. A przy tym, elementy identyfikacji wizualnej firmy będą nasuwać pozytywne skojarzenia skorelowane z obdarowywaniem. Jest to zatem działanie promocyjne, które umożliwi nam poszerzyć podstawę klientów.
Więcej informacji na stronie: zobacz gdzie możesz zamówić notesy reklamowe